Στόχος αυτής της συνάντησης είναι να αποκτήσουν οι μαθητές την ιδέα της απόκτησης στρατηγικών συνεργατικής εργασίας και συνεργασίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.Τα παιδιά – να αυξηθεί η ικανότητα ανάγνωσης κυρίως στην επίσημη γλώσσα επικοινωνίας- τα αγγλικά.
να αναπτύξουν το ενδιαφέρον τους για διαφορετικά θέματα
να αισθανθούν την ευρεία ευρωπαϊκή ευαισθητοποίηση και ιθαγένεια χωρίς προκαταλήψεις και σύνορα.
– να αναπτύξουν την ικανότητά τους για ομαδική εργασία και αυτοπαρουσίαση καθώς και οργάνωση εργασίας – τι θα γίνει πιο δημιουργικό
– να μάθουν πώς να κερδίζουν πληροφορίες από διαφορετικές πηγές
– να έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στις ΤΠΕ
– να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο σχολείο και στην τοπική κοινότητα
– να ταυτιστούν με τα έργα που θα δημιουργήσουν οι ίδιοι
– να έχουν την ευκαιρία να εξερευνήσουν διαφορετικούς πολιτισμούς και κοινότητες μέσω εμπειριών από πρώτο χέρι.
Το προσωπικό – για να είναι πολύ πιο καινοτόμοι πρέπει να ξεφεύγουν από την καθημερινότητα
– να μάθουν νέες μεθόδους διδασκαλίας
– να παρακινηθούν να μάθουν γλώσσες
– να έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν εμπειρίες στο φάσμα της διδασκαλίας
– να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στο σχεδιασμό διαφορετικών καθηκόντων και δραστηριοτήτων
– να χρησιμοποιούν συχνότερα την τεχνολογία ΤΠΕ
– να επεκτείνουν την εμπειρία τους στο εύρος επίλυσης εκπαιδευτικών προβλημάτων
να μάθουν πώς να διαχειρίζονται το έργο
– να αποκτήσουν γνώσεις για τα άλλα εκπαιδευτικά συστήματα σε συνεργασία
– για την οικοδόμηση νέων σχέσεων
Οι Γονείς:
– να ξεκινήσουν στενότερη συνεργασία με ένα σχολείο
– να κατανοήσουν την ανάγκη εκμάθησης γλωσσών
– να δημιουργηθούν στενότερες σχέσεις με το σχολείο και την τοπική κοινότητα (ιδίως τις εθνικές μειονότητες)
– να στηρίξουν τα παιδιά τους
Παρακάτω το πρόγραμμα δράσεων
• Κυριακή 24 Μαρτίου 2019 Ημέρα 1: Αφίξεις
• Δευτέρα 25 Μαρτίου 2019 2η μέρα: Γνωρίζοντας το ελληνικό σχολείο. Σχολικά προγράμματα σπουδών. Πώς οι δάσκαλοι και οι μαθητές συμμετέχουν σε μια καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία για να κάνουν τα μαθήματα ελκυστικά ώστε να μειωθεί η πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου.
• Τρίτη 26 Μαρτίου 2019 Ημέρα 3: Πώς θα μπορούσαν οι μαθητές να φτιάξουν ένα σχολείο βιβλιοθήκης; Συμπληρώστε ερωτηματολόγια και ζωγραφίστε ή σχεδιάστε τα αγαπημένα μας βιβλία στο εργαστήριο ΤΠΕ. Οι μαθητές παρουσιάζουν τα έργα τους ο ένας στον άλλο. Κάθε συνεργαζόμενο σχολείο θα φέρει 5 αφίσες βιβλίων εικονογραφημένες ή ζωγραφισμένες από τους μαθητές του τον προηγούμενο μήνα και το ελληνικό σχολείο θα διοργανώσει επίσης έκθεση ΑΦΙΣΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ.
Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019 Ημέρα 4: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ… οι εικόνες της ιστορίας θα χωριστούν σε κομμάτια παζλ, οι μαθητές θα συγκεντρωθούν στις εθνικές ομάδες και θα συνδυάσουν τους γρίφους. Στη συνέχεια θα συμπληρώσουν τους γρίφους τους και θα φτιάξουν μικρές ιστορίες. Υπαίθριες δραστηριότητες.
• Πέμπτη 28η 2019 Ημέρα 5: Επίσκεψη στο Κέντρο της Γης (Το Μουσείο των Δελφών, κοντά στο περίφημο Μαντείο των Δελφών). Περπατώντας στο Γαλαξίδι, ένα μικρό λιμάνι που βρίσκεται σε ένα φυσικό διπλό λιμάνι περιτριγυρισμένο από βουνά. Στη βραχώδη ακτογραμμή δίπλα στο μεγαλύτερο λιμάνι, βρίσκεται ένα πευκοδάσος που φυτεύτηκαν από τα παιδιά του σχολείου στις αρχές του εικοστού αιώνα.
• Παρασκευή 29η 2019 Ημέρα 6: Θεατρική αγωγή. Πώς θα μπορούσε να συμβάλει σε μια πιο φιλική εκπαίδευση; Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα βιβλίο; Υπαίθρια καινοτόμα αθλήματα στην αυλή του σχολείου. Αποχαιρετιστήριο πάρτι για τους μαθητές.
• Σάββατο 30η 2019 Ημέρα 7: Αναχωρήσεις